In verband met grote, plotselinge vraag is levering van Mentho 10 mentholcrème en mentholgel niet mogelijk. Van bestellingen die via beslist.nl zijn gedaan wordt zo spoedig mogelijk het geld teruggestort. klik hier voor info.

Hoe dien ik bij Gezondmarkt.nl een klacht in?

Bij Gezondmarkt.nl staan we voor je klaar om je te helpen bij vragen en bij het indienen van een klacht. Dit is mogelijk door contact op te nemen met onze klantenservice.Wij streven ernaar om uiterlijk binnen twee werkdagen te reageren. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijg je van ons een inhoudelijke reactie.

 

Spreek je liever persoonlijk met een van onze medewerkers? Dat kan natuurlijk ook. Via telefoonnummer: 0320 – 289822 kun je op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur iemand van onze klantenservice bereiken.

 

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om de klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van een klacht, vragen wij je vriendelijk om in elk geval je naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer te vermelden.

De klacht kan onder vermelding van de bovengenoemde gegevens worden opgestuurd naar:

 

Gezondmarkt
Afd. Klantenservice
Merwede 30
8226 NA Lelystad

Binnen 7 kalenderdagen  na de ontvangst van de klacht ontvang je telefonisch of via e-mail een inhoudelijke reactie.

 

Als je niet tevreden met de afhandeling van je klacht, kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Een klacht kan eveneens worden ingediend via het Europese online geschillenplatform (ODR).