In verband met grote, plotselinge vraag is levering van Mentho 10 mentholcrème en mentholgel niet mogelijk. Van bestellingen die via beslist.nl zijn gedaan wordt zo spoedig mogelijk het geld teruggestort. klik hier voor info.

Hoe lang heb ik de tijd om een product te reclameren bij beschadigingen of tekortkomingen?

Na ontvangst van een bestelling vragen we jou om zo snel mogelijk een eventuele reclamatie bij ons te melden. Dit dien je in ieder geval te doen binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek. Dit dient altijd te gebeuren onder opgaaf van redenen. 

 

Reclamaties rond niet-zichtbare gebreken, waarvan je als klant in redelijkheid het gebrek had kunnen ontdekken, moeten zo snel mogelijk (het liefst binnen 8 dagen) na constatering van het gebrek aan ons worden gemeld. Ook dit dient altijd te gebeuren onder opgaaf van redenen.  Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Gezondmarkt.nl, via 0320-289822. Houd je ordernummer en het ontvangen product bij de hand.

 

Als een reclamatie gegrond wordt geacht heb je als klant enkel recht op creditering van maximaal de factuurwaarde van het betreffende product / de betreffende producten of vervanging of aanvulling van het gekochte. Er bestaat geen recht op schadevergoeding.