In verband met grote, plotselinge vraag is levering van Mentho 10 mentholcrème en mentholgel niet mogelijk. Van bestellingen die via beslist.nl zijn gedaan wordt zo spoedig mogelijk het geld teruggestort. klik hier voor info.

Wat moet ik doen als een product beschadigd is bij ontvangst?

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, is het het beste om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Gezondmarkt.nl, via 0320-289822. Houd je ordernummer en het ontvangen product bij de hand. Wij zullen het probleem dan direct kunnen oplossen. Het kan zijn dat we vragen een foto van de beschadiging of de verpakking naar ons te mailen, zodat wij deze beschadiging in ons kwaliteitssysteem kunnen opnemen en deze beschadiging in de toekomst kunnen voorkomen.

 

Als klant ben je zelf verantwoordelijk om de ontvangen producten direct op eventuele tekortkomingen of zichtbare beschadigingen te controleren. Deze eventuele tekortkomingen of beschadigingen dienen zo snel mogelijk na ontdekking van een gebrek bij ons te worden gemeld. Bekijk ook onze Algemene Voorwaarden voor meer details.

 

Als een reclamatie gegrond wordt geacht heb je als klant enkel recht op creditering van maximaal de factuurwaarde van het betreffende product / de betreffende producten of vervanging of aanvulling van het gekochte. Er bestaat geen recht op schadevergoeding.